Wednesday, November 3, 2010

SeBulaN peRtaMa....

Keadaan yang masih belum teratur. Masih mencari arah tuju. Menyelami hati senior, maklumlah aku seorang sahaja junior didalam unit kami..Agak asing pada mulanya kerana semuanya nampak serius dan aku takut dengan mereka..Tapi bila aku kenal,laaa....semuanya satu kepala.. Otak sengal semuanya..hahaha... Luv u All..
sebulan yang penuh erti..aku sendiri tak paham kadang-kadang apa yang aku rasa. Tapi betullah kata orang tak kenal maka tak cinta..
And now aku paham maksud peribahasa itu..bukanlah mencintai seseorang tapi mencintai keadaan yang menjadikan kita lebih matang dari segala segi..
Sebulan sudah cukup mengajar aku erti junior dan senior.
Sebulan juga aku hidup berdikari..agak susah tapi cukup memberi pengajaran..
Bagi aku sebulan itu bagaikan kenangan yang penting untuk hidup aku..

No comments:

Post a Comment