Friday, November 12, 2010

rOller Coster puNye paSal

Badan aku semuanya rasa sakit. Dari hujung kuku tangan aku hinggalah hujung kuku kaki aku, ni semua game kat TS.. Hehe,sebenarnya bukanlah salah mainan tu. Semalam adalah hari paling gila dalam hidup aku, bayangkan aku tak tidur dan pagi tu aku ambik last paper MGT 162. Lepas exam aku terus balik ke hostel bersiap-siap nak kuar dengan senior. Kemudian berangkatlah kami ke tempat yang hendak dituju.
sampai kat sana kita orang makan dulu tapi masa tu dah tengok orang main game,menarik.
lepas tu kononnya tak nak main game tu sebab takut pening la, bla bla..
tapi kita orang masuk gak akhirnya, apa lagi mainlah.
aku tak pernah rasa seseronok itu, tuhan aje tahu semua masalah aku hilang 
masa tu. lepas tu kita orang main roller coster, bes gila.. korang pun kena cuba. sempat lagi aku posing kat atas tu..huhu..lepas turun kita orang dah pening-pening sebab main semua yang pusing-pusing.
kita orang pun layanlah wajang cuti-cuti cinta....bes sangat. aku ingatkan nak tido je 
tapi sebab bes sangat citer tu aku tak ngantuk..kesimpulannya semalam hari yang paling indah..
thanz to all my senior yang sudi melayan kerenah aku ni..

No comments:

Post a Comment